Frenche Manicure! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu Frenche Manicure! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

Frenche Manicure!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

20 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Jaja, Aaltje en ik hebben iets nieuws geleerd. We hebben frenche manicure geleerd. Nou eigenlijk hebben we het onszelf aangeleerd. Want op stage hebben ze nog niet echt tijd gehad om ons nieuwe dingen te leren.

Maar onze teentjes zien er nu super schatttig uit. Mooie roze nageltjes met een prachtig wit randje. Het lijkt zo verzorgd. Morgen doen we het op onze vinger nagels. Echt heel leuk.

Verder was de baas er weer vandaag dus hebben we onszelf weer opgesloten in de cabine;)! Ze komen niet eens kijken wat we aan het doen zijn. Dus we zouden eventueel de hele dag nix kunnen doen. Maar de tijd gaat daar zo langzaam door. Dus vermaken we ons met masseren. En nu dus nageltjes lakken!
Beetje afwisseling is ook wel leuk.


Nog 2 dagen aan het werk. Ben de uurtjes al aan het aftellen. Ben echt toe aan een dagje vrij.

Aal en ik hebben heerlijke broodjes hamburger gemaakt als avond eten. Dit was opzich niet heel slim, want voor t eerst in tijden was het eten in Beatriz hotel goed te doen, Paella en spagetti. Jammie. Maar we hadden de hamburgers al uit de vriezer. Dus ja wat moet je dan:P! Zonde om ze weg te gooien;) Hihi! Dus lekke ongezond hamburgers eten dan maar.

Net gtst gekeken. Want ja je moet wat met de overige uurtjes. Wat een spanning en sensatie weer. We hadden t 1,5 week niet gezien:O! Maar dan mis je dus helemaal nix. Na 2 minuten zaten we er alweer helemaal in. Wat een heerlijke soap. Echt domweg plaatjes kijken. Want meer is het niet. Wat in 20 minuten verteld kon worden duurd bij gtst een half jaar.
Ook niet zo raar als dat stomme schaap van een Sjors na iedere zin 5 minuten stil valt! Ik denk de heletijd dat het beeld blijft hangen, maar nee sjors moet nadenken:P! Hihi!

Nu ga ik lekker naar boven! Ik ben best wel moe! Moaar eens even een goede nachtrust pakken! Dat mag ook wel een keer.

Tot mijn volgende update!

  • 21 September 2011 - 07:53

    Ismae:

    hee dus jij komt op en top verzorgd terug dametje. Vind je het niet jammer dat ze bijna niet controleren? Als je er zelf maar wat van maakt he. Nou je hebt weer bijna een dagje vrij toch? Wel veel 7 dagen achter elkaar werken. Heb je al je films verder al gezien;)? Werkse! Xx

  • 21 September 2011 - 20:19

    Jody Ter Veen:

    Ja tis juist heel jammer dat ze niet komen kijken! Zo leer je er nix van! Ja morgen nog werken en dan lekker vrij.

    Ik heb al aardig wat films bekeken idd:P! Hoop dat ik er genoeg heb. En anders had papa nog wel nieuwe:P! Dus dan kreeg ik die van hem.

    Hoe is t met jou? Gaat t goed op school? Nou ik spreek je snel!

    Dikke kus

  • 22 September 2011 - 08:50

    Mama:

    Hey lieverd,

    Je kunt straks wel een boek uitgeven over je belevenissen daar. Echt super leuk om te lezen.

    Wat was het gisteravond bijzonder dat je bij ons op "de bank zat" en er zo toch een beetje bij was.
    Ze vonden het allemaal heel leuk om zo ook even met jou te praten. Het maakte mijn verjaardag heel speciaal.
    Zover weg en toch dichtbij.

    Nog 1 dagje werken en dan lekker genieten van je vrije dagen samen met Ron.

    Geniet er van en ik spreek je binnenkort weer.

    Liefs en een dikke kus.

    Mama

  • 22 September 2011 - 08:50

    Mama:

    Hey lieverd,

    Je kunt straks wel een boek uitgeven over je belevenissen daar. Echt super leuk om te lezen.

    Wat was het gisteravond bijzonder dat je bij ons op "de bank zat" en er zo toch een beetje bij was.
    Ze vonden het allemaal heel leuk om zo ook even met jou te praten. Het maakte mijn verjaardag heel speciaal.
    Zover weg en toch dichtbij.

    Nog 1 dagje werken en dan lekker genieten van je vrije dagen samen met Ron.

    Geniet er van en ik spreek je binnenkort weer.

    Liefs en een dikke kus.

    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jody

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 7260

Voorgaande reizen:

03 September 2011 - 14 November 2011

Stage op Tenerife

Landen bezocht: