7 dagen achtereen werken:O! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu 7 dagen achtereen werken:O! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

7 dagen achtereen werken:O!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

16 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Na 2 heerlijke dagen vrij werd t weer tijd om de handen uit de mouwen te steken!

Ik heb afgelopen nacht van 2 tot 4 in de badkamer boek(Twilight, dankjullie wel familie Dekker) zitten lezen! Ik kon echt niet in slaap komen! En ik kon Aaltje moeilijk uit haar slaap houden. Dus de badkamer was mn enige keus. Om 4 uur kon ik mijn ogen niet meer openhouden, dus heb ik nog een poging gedaan in slaap te komen. Dit keer met succes. Maar zoals je waarschijnlijk wel kunt raden had ik veel te weinig slaap gehad. Dus ging vannochtend het wekkertje voor mijn gevoel veel te vroeg!

We hebben vandaag weinig leuks gedaan. We mochten de was opruimen, een rondje spa doen, slippers sorteren, op elkaar oefenen en Davinia haar nagels lakken. T duurd wel lang zo'n dag.
Misschien dat we morgen iets nieuws leren van Teres. En dat we binnenkort toch een keer op klanten mogen werken. Want dit begint me behoorlijk te vervelen. Er zijn ook bijna nooit klanten in de spa. Maar dan moeten ze de behandelingen ook maar niet zo belachelijk duur maken.

Nog 6 dagen te gaan voor we weer 2 dagen vrij hebben. Kan niet wachten. Ron komt dan 5 daagjes langs:D! Dus dat word echt geweldig. Ben zo blij dat ik hem even kan vastpakken. Weg gaan en je vriend achterlaten is echt het ergste wat er is. Maar we hoeven gelukkig nog maar 7 weken als hij weer naar Holland terug is gevlogen. Dat scheeld! Ff doorbikkelen dan maar! Ben dol blij als ik weer terug ben in Holland!

Puerto de la Cruz is wel prachtig! En ik moet alles ook een beetje positief blijven bekijken. En we doen beiden ons best. En we gaan er maar van uit dat we binnenkort wat uitdagendere dingen mogen doen!

Tot de volgende update!

  • 16 September 2011 - 20:12

    Laurà:

    Werkse schatje!! Wel veel dagen achter elkaar, maar dan ben je weer ff vrij en kun je lekker met ron genieten ;-)
    Hopelijk mag je snel uitdagendere dingen doen en op klanten behandelingen doen.
    Dikke kus!

  • 17 September 2011 - 11:28

    James:

    Succes daar! Komt allemaal wel goed. En die weken vliegen wel voorbij ;) ik kan het weten haha. Werk ze en veel plezier!!

  • 17 September 2011 - 16:53

    Linda:

    Ha Jody!
    Wat leuk dat je een buitenlandse stage loopt! Ben even vergeten of dat nou verplicht was of niet! Maar wat heerlijk zeg, op Tenerife. Lekker weertje, relaxte mensen .. wat wil je nog meer ;). Lees dat je nu al naar huis verlangt, maar meid - echt waar -, voordat je het weet ben je weer thuis en heb je heimwee naar Tenerife. Geniet er dus maar echt van en verwacht niet te veel van die Spa's :) (kan het altijd nog meevallen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jody

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 7264

Voorgaande reizen:

03 September 2011 - 14 November 2011

Stage op Tenerife

Landen bezocht: