Dagje vrij! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu Dagje vrij! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

Dagje vrij!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

11 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Na 4 dagen werken in de Spa van Hotel Beatriz Atlantis, waren we echt toe aan een dagje vrij.

De afgelopen vier dagen hebben we hard geoefend op de relax massage van een half uur. Het ging echt heel goed. De dames van de SPA vonden dat we wel heel snel leerden. Ze waren helemaal verbaast. Dus dat was een enorme boost voor ons zelfvertrouwen. Heerlijk.
Verder zijn de werkzaamheden niet heel bijzonder. Het varieert van was opvouwen tot water bijvullen. Check rondjes lopen in de SPA boven en flyeren bij het zwembad. Het enige vervelende is dat het 30 graden is in de SPA en wij snel duizelig worden van de warmte. Maar dit zal wel wennen.

Vandaag waren we dus lekker vrij. Nadat we heerlijk hebben uitgeslapen zijn we gaan zwemmen in een heel groot zwem park in Puerto. Maar het was er zo belachelijk druk dat we er heel snel weer weg zijn gegaan. Het voelde niet veilig om je waardevolle spullen onbemand achter te laten. Dus we zijn weer terug gegaan naar ons appartement en hebben daar de rest van de dag bij het zwembad rond gehangen.Hmmmmm,, heerlijkheid. En gezellig met thuis gebeld. Pff, wat mis ik ze.

In de namiddag zijn we even gaan shoppen in het winkelcentrumpje in de buurt van t appartementencomplex.
2 uitgaanstasjes gehaald voor 9 euro:O! Normaal waren ze 19.90 per stuk:O! I love koopjes shoppen.

Verder hebben we overheerlijke pizza gegeten bij ons vaste restaurant Compostelana. Echt heerlijk eten en spot goedkoop.

Net even met de allerliefste geskyped. Hij komt hij komt:D! Over minder dan 2 weekjes is Ron in Puerto! Dan gaan we gezellig met sn 3e naar Siam parc(een enorm waterparadijs:D) wat gaan wij een waterpret beleven. En we gaan saampjes naar de dierentuin:D! Hoe leuk is dat:P! Kan niet meer wachten!

Het aftellen is begonnen nog maar 9 weken!!

Nu ga ik lekker naar bedje toe! Dromen over deze heerlijke dag en alle heerlijke dagen die nog gaan komen!

Tot mijn volgende update!

• 12 September 2011 - 04:43

Nienke:

Hee meiden!

Wat leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Vind het leuk om jullie zo te kunnen volgen, :)

Maak er een mooie tijd van dames, veel plezier & leerse

Liefs Nienke, xx

• 12 September 2011 - 13:38

Ilona:

Leuk om je verslag te lezen. Je kan leuk vertellen! Ik hoop dat de Spa werkzaamheden met de tijd wat leuker / uitdagender voor jullie worden.

• 12 September 2011 - 17:48

Laura:

Wat een leuk verhaal! En super dat jullie een dagje vrij waren, even lekker kunnen genieten van t mooie weer! Hadden ze geen kluisjes bij dat park?
    En Ron komt ook al bijna zie ik, super leuk meid! lekker genieten samen!
    Hoop dat je straks leukere dingen mag doen, wat uitdagender ;) Ik heb vandaag alweer nieuwe dingen gedaan, geinjecteerd! Ik heb ook skype trouwens, dus we moeten snel maar x skypen! Dikke kus!

• 12 September 2011 - 18:27

Nadine:

Heeee zusje!

Wat leuk dit allemaal te lezen zeg!
    Haha jij en koopjes, hihi!
    Ik mis jou ook heel erg zusje, je staat mooi naast me in een fotolijstje!
    En je bed ligt echt ongelofelijk lekker haha!

Geniet er nog even van, en ik zie je over een aantal weken!

Dikke kus je zusje!