Eerste dagen! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

06 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Daar zijn we dan! Op Tenerife voor onze 10 weken stage. De eerste 2 dagen hebben we lekker rond gekeken in Puerto de la Cruz en hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen. Heerlijk!

Vandaag hebben we kennis gemaakt met de mensen uit het hotel waar we gaan werken. Het zag er prachtig uit! Morgen weer heen om kleding te passen en werkrooster te bespreken. En dan lekker aan t werk! Dan gaat t normale leven weer beginnen!
Spannend!

Maar het word vast een onvergetelijke tijd!

• 06 September 2011 - 21:34

Erica:

Hey meid,

heel veel plezier deze 10weken geniet ervan en vooral werkse daar en als je terug komt spreken gauw weer af met de meiden. Nogmaals heel veel plezier.

Liefs x Erica
    P.s met mij gaat het goed (de uitslag)

• 07 September 2011 - 06:43

Ismae:

Meisje! Fijn om iets van je te horen (ik heb zo'n vaag vermoeden dat mijn telefoon weer kuren had en dat mijn berichtjes niet zijn aangekomen:() maar in ieder geval bij deze een reactie. Wat is het lekker weer daar! Hier is het net herfst regen, regen, regen. Dus geniet er maar lekker van in je vrije daagjes. Succes met werk! Ben benieuwd hoe je dat gaat vinden. Hoop snel weer van je te horen.

Liefs Iss

• 07 September 2011 - 13:17

Ymie De Vries:

Hallo Jody,
    Ik heb dit mailtje doorgestuurd gekregen van Ilona.
    Wat leuk om jullie zo te volgen.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en de eerst indruk goed was.
    Heel veel succes en plezier op tenerife.
    Groeten Ymie

• 07 September 2011 - 15:20

Ilona:

Hallo Jody

Het klinkt goed allemaal! ik wil je heel veel succes en natuurlijk plezier toewensen. Gaat het tot zo ver goed? Geen problemen?

Groeten Ilona en de rest van de docenten

• 07 September 2011 - 16:53

Mama:

Hey jody,

Lekker genieten van het mooie weer.
    Hier is het herfst. Regen en harde wind. Ik ben jaloers en hoop dat het gauw 22 oktober is, zodat wij ook kunnen genieten van het mooie weer daar.
    Werk ze en tot gauw.

• 07 September 2011 - 19:40

Janny:

Hee meissie,

Wat leuk dat je dit bij gaat houden de komende 10 weken.
    Interessant om jouw belevenissen te volgen.
    Geniet van het prachtige weer want hier is het echt zwaar knudde.

Dikke knuffel Je tante
    p.s. de groeten van de jongens

• 08 September 2011 - 08:51

James:

Hey Jo!

Veel plezier daar! En geniet van het heerlijk weer. Dat hebben ze in Nederland niet haha. Ik ben gelukkig snel weer thuis! Succes daar!

X Jimbo

• 08 September 2011 - 13:19

Opa En Oma:

Hallo Jody

Van tante Janny kregen we net de link
    hoe we je kunnen bereiken.
    We zullen je verslag geregeld lezen.
    En af en toe reageren, Wij wensen jou en Aaltje heel veel goeds toe.

Veel kusjes van Oma en Mij