Alweer vrij! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu Alweer vrij! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

Alweer vrij!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

15 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Na 2 dagen werken in de SPA waren zijn we vandaag en morgen alweer vrij. We vinden het wel prima maar het is wel heel raar. We werken liever iedere week 5 dagen!

Gister en eergister hebben we weer geoefend op elkaar. Maandag hebben we wel een gezichtsbehandeling aangeleerd. Dit was erg leuk en ging heel goed. Het grote verschil tussen de gezichtsbehandeling op school en de gezichtsbehandeling hier is dat we op school 20-25 minuten masseren en een masker 10-15 minuten laten inwerken.
Hier masseren ze maar 5-10 minuten en laten ze een masker 20 minuten zitten.
Ik heb het zelf ervaren maar ik vond het maar nix. Het was heel stil in de cabine. Ik werd 20 minuten alleen gelaten. Alleen de achtergrond muziek stond aan. En de airco zorgde ervoor dat ik het op een gegeven moment koud begon te krijgen. Dus ik vind de manier waarop het op school gaat veel beter en ook netter naar de klant toe.

Dinsdag moest een van ons een gezichtsmassage op de directeur van Hotel Beatriz uitvoeren. Maar dan wel de massage zoals wij hem op school hadden geleerd. Aaltje en ik wilde dit beide wel doen. Daarom heb ik Aaltje deze kans gegeven. Het ging heel goed. Wel erg lastig dat zelfs de directeur van het Hotel geen engels spreekt. Hierdoor wist Aaltje niet zeker of hij het als prettig had ervaren of niet.

Vandaag hebben we niet zo veel gedaan. We hebben lang geslapen. Toen hebben we boek gelezen en zijn we gaan zwemmen. Nog wat boodschapjes ingeslagen en wat kaartjes geschreven.
We hadden het geniale plan om zelf spaggeti te maken. Dit leek ons gezonder dat iedere dag Pizza. Maar helaas was de spagetti saus niet te eten. Zoo flauw. Het leek wel op het eten dat we tussen de middag krijgen bij Hotel Beatriz.
Dus misschien dat we zo nog wat nootjes meester maken. Als we onze kaken nog op en neer kunnen bewegen. Het is namelijk al kwart voor 12 en mijn oogjes zijn als niet meer in staat om open te blijven.
Typt best lasten met tussenpozen! Ik geloof dat ik de man bij de receptie even ga vragen om satéprikkertjes zodat ik mn ogen open kan houden.

Of ik sluit dit alweer veel te lange berichtje af en ik vervolg ons avontuur binnenkort!

Tot de volgende Update! Lekker slapen allemaal:D!

Dikke tuut

  • 15 September 2011 - 10:27

    Janny:

    Hallo Jody,

    Ga vooral zo door. Ik vind het ontzettend leuk om je reisverslagen te lezen.

    Dikke tuut terug
    Je tante

  • 15 September 2011 - 14:54

    Ismae:

    Hee Jo! Al helemaal gewend daar? Leuk om je verhalen te lezen. Vast raar dat de behandelingen daar zo anders gaan dan in Nederland maar wel weer een stukje ervaring;). Geniet van al die vrije daagjes. Dikke kus

  • 16 September 2011 - 17:08

    Tim (neefje):

    Hee Grote Nicht,
    Veel plezier op Tenerife en wacht op je volgende verslag
    Greetz je kleine neefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jody

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 7264

Voorgaande reizen:

03 September 2011 - 14 November 2011

Stage op Tenerife

Landen bezocht: