Nog 3 dagen werken! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen werken! - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Jody Veen - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen werken!

Door: jodyoptenerife

Blijf op de hoogte en volg Jody

20 September 2011 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Ja Ja ik ben alweer hard aan t aftellen. En deze keer meer dan anders. Mij staan namelijk geweldige vrije dagen te wachten. De allerliefste en allermooiste jongen op deze aarbodem (voor mij is hij dat in ieder geval), komt donderdag naar Tenerife en komt mij 5 dagen gezelschap houden. Kan echt niet meer wachten.

Gister zijn we op stap geweest:O! Het was echt super leuk.
In hotel beatriz werken meerdere mensen die niet afkomstig zijn van Tenerife. We hebbem laatst 3 meiden leren kennen, Martina, Maria en Barbara.
Met deze 3 zijn we gister gezellig het uitgaansleven van Puerto gaan ontdekken. Het was super rustig overal, er was zaterdag avond namelijk een groot Blanco festival geweest in de stad dus iedereen moest uitkateren. Maar juist omdat het niet zo druk was was de sfeer heel gezellig. We hebben aardig wat mensen ontmoet. En veel gekletst op ons beste engels/spaans.
We waren rond 4 uur weer terug in ons appartement. Pff, dat was best laat aangezien we vannochtend weer fris en fruitig op t werk moesten verschijnen.

De baas van de Spa kwam notabene vandaag een bezoekje aan de spa brengen. En ik zag er echt niet florisant uit. Ik had wallen van hier tot aan Holland:P! En ik kon niet stoppen met gapen:P! Hihihi!
Ze zijn hier ook allemaal heel bang voor de baas. Ik snap er nix van. Ik holland is t vrij normaal dat je wel eens een praatje maakt met je baas. Hier mag dat absoluut niet. Rare mentaliteit hoor. Je bent hier gewoon de slaaf van de baas. Als iets je niet zint moet je t maar gewoon voor je houden. Want stel dat de baas je geklaag hoord. Dat kan echt niet.

Hoe bizar is dat. We moesten daarom ook het hele magazijn schoonmaken. Alle potjes en tubes moesten er uit zien alsof ze net nieuw waren. Alle randjes en gleufjes moesten grondig schoongeboent. We zijn er wel 3 uur mee bezig geweest. Wat een rotklus. En het was zo'n ranzige bende daar. Als je het nou gewoon bijhoudt schilt het je uiteindelijk een hoop tijd en werk.

Vandaag was de baas er dus. We moesten zorgen dat we onzichtbaar waren. Dus hebben we onszelf opgesloten in een van de cabines en hebben we de lichaamsmassage en de lichaamsscrub geoefend. Aan het eind van de dag hebben we nog flyers geknipt en toen mochten we om half 6 weer naar huis.
We hebben nog wat gegeten en daarna is Aaltje vrijwel meteen op bed geploft.
Ik kon nog niet slapen dus heb ik nog gezellig met pap, mam en nadine gekletst. Heerlijk dat skypen met t thuisfront.

Nu ga ik ook lekker slapen. Dan zie ik morgen misschien weer wat frisser uit.

Tot mijn volgende update!


  • 20 September 2011 - 07:10

    Linda:

    Heej meid,

    wat een rotklus zeg! Hoop dat je binnenkort wat meer en vooral leukere en leerzame dingen mag gaan doen!
    Maar ondanks dat vermaak je je volgens mij toch wel erg goed..:)
    Heel veel plezier tijdens je vrije dagen straks, enne ik hou je blogs in de gaten. vind ze veel te leuk om te lezen..:)

    xxx lin

  • 20 September 2011 - 18:51

    Laura:

    Hoi schattie!
    Wat fijn dat Ron komt! Nog maar 2 nachtjes ;) Alvast heel veel plezier samen, lekker genieten!
    Heel vreemd idd over je baas. En raar dat hij jullie niet mag zien, het is toch vrij normaal dat een baas weet dat er stagiaires zijn?! Maar goed, dat zal het cultuurverschil ofzo dan wel zijn!
    Word je goed begeleid op stage?
    Mijn skype doet het niet meer, dus ik moet het even opnieuw gaan installeren! Dan kunnen we ook lekker kletsen!
    Werkse nog even 1/2 daagjes en ga genieten meid! Je hebt het verdiend!
    Dikke kus
    PS: zag foto's van de spa op hyves, maar ziet er wel heel luxe uit hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jody

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 7262

Voorgaande reizen:

03 September 2011 - 14 November 2011

Stage op Tenerife

Landen bezocht: